طراحی سایت مشابه نوبیتکس

طراحی سایت مشابه نوبیتکس

سلام توی این مقاله میخواهیم به بررسی سایت نوبیتکس بپردازیم و مراحل طراحی و راه اندازی سایت مشابه نوبیتکس را بررسی کنیم.

نوبیتکس چیست

نوبیتکس یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتاله که فعالیت خود را از سال 1396 در ایران آغاز کرده است.

صرافی نوبیتکس یک اپلیکیشن پیشرفته در زمینه معاملات ارز دیجیتال به صورت otc و p2p میباشد.

و امکاناتی نظیر کیف پول داخلی به صورت تومان و ارزی , احراز هویت پیشرفته , قیمت لحظه ای , بازار معاملات حرفه ای , استیکینک و … به کاربران خود ارایه میدهد.

از مواردی که نوبیتکس را از دیگر صرافی های متمایز کرده میتوان به راحتی استفاده از پلتفرم و عدم پیچیدگی در پنل کاربران نام برد.

نوبیتکس چگونه کار میکند

نوبیتکس جهت ارایه خدمات به کاربران ابتدا مراحل احراز هویت را  انجام میدهد و پس انجام این مراحل استفاده از خدمات صرافی نوبیتکس آزاد می شود.

جهت خرید و فروش ارز دیجیتال در نوبیتکس به دو روش میتوان اقدام کرد سفارش سریع (otc) که در این صورت یک سمت معامله صرافی و سمت دیگر کاربر می باشد و در روش دوم (p2p) که کمی حرفه ای تر هست کاربران سایت به صورت نظیر به نظیر با یکدیگر معامله میکنند.

ارز دیجیتال چیست

ارز دیجیتال (به انگلیسی: Digital currency) ارزهایی هستند که در فعالیت های اقتصادی به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند و مبنای آن‌ها صفر و یک است.[۱] همان‌طور که از واژه آن نیز برمی‌آید، ارز دیجیتال به هر ارزش ایجاد شده در بستر دیجیتال اشاره دارد. این مفهوم در مقابل واسطه‌های فیزیکی مانند اوراق بانکی یا سکه مطرح می‌شود. ارز دیجیتال ویژگی‌هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد، اما به‌طور معمول تراکنش‌های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است. ارزهای مجازی و رمزارزها (به انگلیسی: Cryptocurrency) هر دو از نمونه‌های ارزهای دیجیتال هستند اما هر ارز دیجیتالی ارز مجازی یا رمزارز نیست. پول‌های دیجیتال مانند پول‌های فیزیکی، برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توانند به استفاده در مجامع خاص نیز محدود شوند؛ برای مثال می‌توان یک پول مجازی مخصوص یک بازی یا شبکهٔ اجتماعی داشت.پول‌های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان «پول‌های غیرمتمرکز دیجیتال» شناخته می‌شوند؛ به این معنی که مرکزی برای تولید این پول وجود ندارد

مراحل طراحی سایت مشابه نوبیتکس

جهت طراحی و راه اندازی سایت مشابه نوبیتکس ابتدا باید مدل کسب و کار و امکانات مورد نیاز خود را مشخص کنید سپس کار طراحی را به یک تیم توانمند که سابقه طراحی در زمینه ارز دیجیتال را داشته بسپارید.

طراحی سایت در زمینه ارز دیجیتال نیازمند تخصص خاص در این زمینه می باشد.

به عنوان مثال یک طراح در این زمینه کاملا باید با مباحث فول نود و شبکه های ارزی و روش های ساخت کیف پول ها آشنایی داشته باشد.

مورد بعدی امنیت سایت های ارز دیجتال هست که بیشترین اهمیت در این زمینه را دارد

 

کسب در آمد از سایت صرافی مشابه نوبیتکس

در مورد کسب در آمد به این دلیل که این بازار دارای حجم معاملات بالا و تعداد کاربران زیادی می باشد از ه کسب و کاریزود ت به در آمد میرسد.

 

مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر

جهت راه اندازی و طراحی سایت ارز دیجیتال میتوانید به صورت رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

منابع : ویکی پدیا,نوبیتکس

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *