طراحی سایت هنری

متاسفانه کسب درآمد در کنار انجام فعالیت‌های هنری برای هنرمندان بسیار سخت و نیازمند تلاش و هزینه فوق‌العاده‌ای می‌باشد. شما برای دیده شدن محصولاتتان باید مکانی مناسب را برای مدتی اجاره کرده و شروع به نمایش محصولات خود کنید. همچنین نیاز به مراجعه فوری شما جهت ارائه توضیحات کافی اثر هنری‌تان برای افراد هستید چراکه اثر هنری از دید هنرمند بسیار متفاوت از اثر آن از دید یک فرد معمولی می‌باشد.نکته مهمی که وجود دارد این است که شما می‌توانید با انجام تلاش و هزینه بسیار کمتر بازده و نتیجه فوق‌العاده‌ای از کار خودتان بگیرید و در کنار خلق آثار هنری‌تان به کسب درآمد پرداخته و از زندگی خود لذت ببرید.

ویژگی های یک وب سایت هنری:

معرفی هنرمند یا هنرمندان :

  • معرفی زندگینامه ، بیوگرافی ، تحصیلات ، سوابق و رزومه کاری هنرمند یا هنرمندان
  • معرفی مدارج ، جوایز ، مناسب ، تندیس ها ، لوح ها ، تقدیرنامه ها و گواهینامه
  • معرفی آثار ، نمونه کارها ، تابلوها ،  احجام ، اشکال ، مجسمه ها و یا دیگر منسوجات و ساخته های هنری
  • امکان درج مقالات ، دلنوشته ها ، سخنان کوتاه ، خاطرات، یادداشت روز ، علاقه مندی  ها و …
  • گالری تصاویر کودکی ، بزرگسالی ، دفترکار ، مراسمات،  برنامه ها، جشنواره ها، افتتاحیه ها و اختتامیه ها، لحظات خاطره انگیز و …. بصورت اسلایدشو
  • امکان انتشار فایل های صوتی در بستر رادیو اینترنتی صدای شما و یا انتشار فیلم های تصویری در قالب فیلم های کوتاه یا بلند در بستر تلویزیون اینترنتی

طراحی سایت کاملا اختصاصی

این کار با استفاده از طراحی سایت کاملا اختصاصی برای شما امکان‌پذیر است.طراحی سایت شما یک ‌موضوع معمولی نیست که تنها محصولات شمارا نمایش دهد. طراحی سایت از محتوای هر وب سایتی دیده شدن آن توسط کاربران اینترنت و به‌ویژه از طریق جستجو می‌باشد.با توجه به نوع هنر شما اعم از موسیقی، نقاشی، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، تابلو فرش و… سایت شما نیازمند یکسری ویژگی‌های تخصصی می‌باشد.

شاید بسیاری از هنرمندان واقعی از این مسئله که آثار هنری شان هنوز به چشم نیامده است، دلخور می باشند. یک راه بسیار سریع و آسان برای حل این مشکل،طراحی سایت هنری می باشد. زیرا شما می توانید از طریق وب سایت، اقدام به نمایش محصولات هنری و آثار هنری خود نمایید. هنرمندان زیادی از طریق طراحی سایت هنری، امروزه اقدام به فروش آثار هنری خود نموده اند. راهی که فقط یکبار برای آنها هزینه در بر خواهد داشت و دیگر نیاز به اجاره سالن و نمایشگاه برای نمایش آثار هنری خود ندارند.

هدف از طراحی سایت هنری چیست؟

هدف اصلی یک هنرمند از طراحی سایت هنری، معرفی خود در دنیای اینترنت و همچنین نمایش آثار هنری خود در یک قاب به مخاطبان خود می باشد.

شاید برای یک هنرمند بسیار مشکل و پر هزینه باشد که تمام آثار خود را در یک نمایشگاه و فروشگاه در معرض نمایش مخاطبان و خریداران آثار هنری قرار دهد، اما طراحی سایت هنری می تواند راه حل مناسبی برای از بین بردن این مشکل برای یک هنرمند باشد.

زیرا از طریق طراحی سایت هنری او می تواند تمامی آثار خود را در اینترنت قرار داده و به مخاطبان از زوایای مختلف نشان دهد، همچنین می تواند تمامی توضیحات لازمه و مربوط به آثار خود را در کنار اثر خود برای معرفی بهتر به مخاطبان قرار دهد.

طراحی سایت هنری ارزان

به جزء هدف معرفی، بسیاری از هنرمندان با هدف فروش و افزایش فروش اقدام به طراحی سایت  هنری برای خود نموده اند؛ زیرا اینترنت بستر مناسبی برای جذب مشتری نسبت به هرگونه کسب و کار و محصلات و آثار می باشد.

فقط لازم به ذکر می باشد که نکته مهمی که باید حتما به آن برای طراحی سایت هنری خود توجه داشته باشیم، این می باشد که مواردبهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر را در کنار طراحی حرفه ای سایت انجام دهیم تا مخاطبان بیشتری را نسبت به وب سایت خود جذب نماییم.

شرکت طراحی سایت وب آذین:

شرکت طراحی سایت وب آذین با توجه به تجربه فراوان در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت، می تواند انتخاب خوبی برای شما در همراهی و همکاری برای رسیدن به موفقیت باشد

طراحی وب سایت هنری برای هنرمندان باید بسیار زیبا و جذاب باشد به گونه ای که شخصیت هنرمندان را بالا ببرد. همچنین طراحی اصولی سایت دیگر نکته مهمی است که در طراحی سایت هنری برای هنرمندان باید رعایت شود. طراحی اصولی باعث بهینه شدن سایت می شود به گونه ای که علاوه بر سرعت لود بالا باعث می شود با الگوریتم موتور های جستجو و همچنین گوگل سازگار بوده و در صفحات ابتدایی نتایج جستجو قابل مشاهده باشد. بدین ترتیب امتیاز سایت بالا رفته و آمار بازدیدکنندگان سایت افزایش می یابد.

طراحی برنامه اندروید هنری

تیم برنامه نویسی اندروید شرکت وب آذین با طراحی اپلیکیشن اندروید و  ios اختصاصی در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه به تمامی نیازهای شما برای گسترش هرچه بیشتر کسب و کارتان پاسخ می دهد.
تیم ساخت اپلیکیشن های اندرویدی با طراحی برنامه اندرویدی کارآمد برای خدمات هنری  از هر نقطه ای از ایران در خدمت شما می باشد.

طراحی برنامه تحت اندروید هنری

طراحی و برنامه نویسی برنامه اندروید جهت برنامه اندروید هنری با تمامی امکانات مورد نیاز

طراحی برنامه ios هنری

در صورت نیاز به اپلیکیشن ios  ویژه هنر میتوانید برنامهios  خود را نیز سفارش دهید

اگر دنبال  طراحی سایت هنری هستید همین حالا با ما تماس بگیرید تیم برنامه طراحی سایت وب آذین در خدمت شماست.همین امروز به فکر آماده کردن یک وب سایت اختصاصی و واقعی هنری باشید.طراحی سایت هنری، تخصص وب آذین است. ما به شما ساده ترین و جدیدترین راه را پیشنهاد می کنیم