طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی خصوصا در زمینه اینترنت هر شرکت یا ارگانی نیاز به یک سایت برای معرفی محصولات و خدمات خود برای مخاطبان خود دارد .با توجه به این که مردم کشور عزیزمان ایران برای کوچکترین نیاز های خود وارد اینترنت شده و آن نیاز خود را در اینترنت سرچ می کنند.

اگر شما هم صاحب یک شرکت هستید یا قصد دارید به زودی شرکت خودتان را ثبت کنید، مطمئناً می دانید اینترنت نقش مهمی را در کسب و کار شرکت ها ایفا می کند و داشتن وب سایت از ملزومات موفقیت در دنیای دیجیتال امروزی به شمار می آید. وب آذین با طراحی سایت شرکتی، امکان برندسازی و استفاده از پتانسیل های موجود در دیجیتال مارکتینگ را در اختیار شما قرار می دهد.

اهمیت طراحی سایت شرکتی 

امروزه اهمیت طراحی سایت شرکتی کاملا روشن است، مهم نیست که شما یک شرکت بزرگ با تعداد زیادی کارمند هستید ،یک گروه هستید و یا اینکه به تنهایی کار می کنید؛  شما با طراحی سایت شرکتی می توانید رزومه و فعالیت های خود را بدون هیچ محدودیتی به افراد و شرکت های دیگر نمایش دهید و آنها را از توانایی های خود آگاه سازید.

با طراحی سایت شرکتی به چه هدفی می خواهیم دست یابیم؟

هدف شرکت های بزرگ از طراحی سایت ، بالا بردن هدفدار بازار داخلی و خارجی شرکت شان می باشد. شرکت ها به وسیله طراحی سایت قادر هستند دست به بازاریابی اینترنتی در اندازه بین المللی بزنند و مشتری های جهانی برای خود پیدا کنند و با ارتباطات اثرگذاری که فیمابین آنها جاری می شود می تواند به رونق کسب و کار و از طرفی به سودآوری منتهی گردد.

طراحی سایت شرکتی در وب آذین به این صورت است که تمام نیازهای ابتدایی شرکت ها و مشتریانشان برآورد شده است. همچنین، با توجه به انعطاف پذیری وب آذین شما می توانید بر اساس نوع کسب و کار خود، امکانات خاصی را در وب سایت شرکتی خود قرار دهید.

اهداف وب سایت های شرکتی

وب سایت های شرکتی با اهداف مختلفی طراحی می شوند که به طور ساده می توان به مواردی مانند طراحی سایت شرکتی با هدف ایجاد کاتالوگ آنلاین، طراحی سایت با هدف خدمات رسانی به مشتریان و ارائه سرویس های 24 ساعته و همچنین طراحی سایت شرکتی با هدف ایجاد وفاداری در مشتریان و ایجاد سرویس هایی مانند باشگاه مشتریان، سیستم های پشتیبانی و … اشاره کرد.

چرا به طراحی سایت شرکتی نیاز داریم ؟

کاملا واضح است که در دنیای امروز وب سایت صرفا جهت بالا بردن پرستیژکاری نیست؛ هر شرکت یا سازمانی بایستی با این دید با پروژه طراحی سایت شرکتی روبرو شود که بازاریاب یا نماینده ای استخدام می کند. وب سایت نماینده شرکت شما در فضای مجازی است و بایستی مانند استخدام هر فردی در شرکت یا سازمان برای آن برنامه و وظایف مشخص داشت.

با طراحی سایت شرکتی به چه هدفی می خواهیم دست یابیم؟

هدف شرکت های بزرگ از طراحی سایت ، بالا بردن هدفدار بازار داخلی و خارجی شرکت شان می باشد. شرکت ها به وسیله طراحی سایت قادر هستند دست به بازاریابی اینترنتی در اندازه بین المللی بزنند و مشتری هایی جهانی برای خود پیدا کنند و با ارتباطات اثرگذاری که فیمابین آنها جاری می شود می تواند به رونق کسب و کار و از طرفی به سودآوری منتهی گردد.

طراحی سایت شرکتی ما شامل این امکانات می باشد:

  1. ریسپانسیو و یا واکنش گرا بودن قالب (یعنی در گوشی یا تبلت سایت شما درست نمایش داده می شود)
  2. صفحه تماس با ما
  3. صفحه ای برای نشان دادن آدرس شرکت شما بر روری نقشه گوگل
  4. صفحه درباره ما
  5. صفحه اصلی برای معرفی محصولات
  6. امکان مدیریت تمام صفحات سایت
  7. امکان اضافه کردن کلمات کلیدی برای سایت
  8. بهینه بودن کدهای سایت برای موتورهای جستجو
  9. تنظیم اولیه سئو برای سایت شما
  10. امکان ایجاد اسلایدر برای سایت
  11. افزودن افزونه سئو برای رتبه گرفتن در گول
  12. آموزش کار با تمام بخش های پنل مدیریت (یا بصورت حضوری یا بصورت فایل پی دی اف)
  13. امکان تغییر رنگ فونت ها منو ها در پنل مدیریت
  14. امکان حذف ستون کناری سایت یا راست چین یا چپ چین کردن آن

و صدها امکانات دیگر که بسته به نیاز شما روی سایت شما پیاده سازی می شود

اصول طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی که بر پایه اصل‌های استاندارد بهینه سازی سایت ایجاد شده باشد خواهد توانست در رتبه بندی موتورهای جستجو، بازار هدفمندی را برای کسب و کار شرکت فراهم کند. طراحی سایت یک شرکت با توجه به نوع کسب و کار و بازاریابی اینترنتی موردنظر و با هدف قرار دادن بازارهای رقیب توسط کلمه‌های کلیدی مورد نظر آن شرکت و موسسه، طراحی می‌شود تا خواسته‌های آن شرکت را در عرصه تجارت الکترونیکی تامین نماید.

بهترین طراحی سایت شرکتی

امکانات قالب و نمای شرکت باید طوری طراحی شوند که بتوانند رضایت کاربران و مشتری‌ها را به خود جلب کنند. لازمه این کار داشتن گرافیک خوب و زیباست که بتواند اعتماد وو توجه مشتری را برآورده سازد و هدف‌های اصلی شرکت را در مسیر درستی در مقابل مشتری قرار بدهد.

طراحی برنامه اندروید شرکتی

ممکن است یک شرکت خصوصی برای مجموعه خود نیاز به سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید داشته باشد. در این شرایط این شرکت ابتدا باید به بررسی و مشخص کردن هدف خود از ایجاد و سفارش سفارش ساخت برنامه اندروید بپردازد. هدف برخی شرکت ها از سفارش ساخت نرم افزار اندروید این است که کاربران یا مشتریان این شرکت ها از طریق این اپلیکیشن اندروید به اطلاعات کلی شرکت دسترسی داشته باشند که در این شرایط اصطلاحا سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل جهت معرفی شرکت صورت پذیرفته است. اما دربرخی موارد نیز ممکن است این شرکت جهت معرفی محصولات خود بخواهد اقدام به سفارش اپلیکیشن اندروید بکند. در این حالت شرکت باید همراه سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید خود امکان معرفی محصول را نیز سفارش دهد. در برخی شرایط نیز این امکان وجود دارد که شرکت سفارش ساخت برنامه اندروید خود را به قصد فروش محصولات ارائه می کند که در این حالت باید سفارش طراحی فروشگاه اندروید توسط شرکت ارائه گردد.

شرکت وب آذین

شرکت وب آذین یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی نرم افزار اندروید برای شرکت ها دراصفهان  که در حال حاضر ساخت نرم افزار اندروید برای شرکتها در اصفهان را برای وب سایت های شرکتی خود انجام می دهد یکی از شرکت هایی است که با تیم حرفه ای و قدرتمند خود در زمینه ساخت نرم افزار اندروید شرکتی در اصفهان اقدام به دریافت سفارش طراحی نرم افزار اندروید برای شرکت ها در اصفهان و دیگر نقاط کشور از جمله تهران و مشهد و شیراز و سایر شهرها می نماید.

شما می توانید با سفارش ساخت نرم افزار اندروید، آخرین محصولات، خدمات و اخبار را به سریعترین شکل ممکن به اطلاع مشتری ها و کاربران خود برسانید. مشتری های شما با داشتن اپلیکیشن اندروید، هر لحظه می توانند از آخرین محصولات و خدمات شما اطلاعات کسب کنند یا به سفارش محصولات بپردازند.

طراحی برنامه تحت اندروید شرکتی

طراحی و برنامه نویسی برنامه اندروید جهت سامانه شرکتی با تمامی امکانات مورد نیاز

طراحی برنامه ios شرکتی

در صورت نیاز به اپلیکیشن ios  ویژه شرکتی میتوانید برنامهios  خود را نیز سفارش دهید.

قیمت طراحی سایت شرکتی با توجه به امکاناتی که برای شما توضیح دادم متفاوت است