طراحی سایت صنعتی

تیم ساخت اپلیکیشن های اندرویدی با طراحی برنامه اندرویدی کارآمد برای خدمات صنعتی از هر نقطه ای از ایران در خدمت شما می باشد.

طراحی سایت صنعتی

هم اکنون اگر در صنعت مشغول به فعالیت هستید خودش به این معنا میباشد که مشتریان زیادی وجود دارد که هنوز شما را نمی شناسند و یا با محصولات و سرویس های شما به خوبی آشنا نیستند. به عنوان مثال در کشورهای پیشرفته بسیاری از افراد کالاهای مورد نیاز صنعتی خود را به واسطه اینترنت و وب سایت شخص فروشنده خریداری مینمایند و بدون اینکه زمان خود را صرف نمایند یا حتما به مکان مورد نظر مراجعه نمایند.

هدف طراحی سایت صنعتی چه چیز هایی می تواند باشد؟

امروزه با پيشرفت روز افزون اينترنت نياز به يك وب سايت حرفه اي در تمامي صنايع احساس مي شود. يك وب سايت حرفه اي نه تنها در معرفي آن واحد صنعتي نقش بسزايي دارد، بلكه در افزايش فروش و درآمد نيز نقش موثري را ايفا مي كند. از اين رو طراحی وب سايت های صنعتی و كارخانه اي برای معرفي محصولات صنعتي و تمايز آنها با ديگر محصولات موجود در بازار كمك بسزايی در به تحقق رساندن اين امر می نماید. يك وب سايت حرفه ای نه تنها در معرفي آن واحد صنعتي به طیف گسترده تری از مشتریان داخلی و خارجی نقش بسزايي دارد، بلكه در افزايش آشنایی با محصولات یا خدمات و فروش و درآمد نيز نقش موثري را ايفا مي كند.

همیشه به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت صنعتی، معیارهای موفقیت در بازار از جمله سرعت افزایش مشتریان، بالا رفتن درصد انتخاب کالای تولیدی شما از میان کالای تولیدی مشابه دیگر شرکت ها، افزایش میزان شهرت و وسعت جغرافیایی توزیع کالا را به صورت یکجا نصیبتان خواهد نمود.

مهمترین انگیزه طراحی سایت صنعتی

اصلی ترین و شاید مهمترین انگیزه متقاضیان طراحی سایت صنعتی اطلاع رسانی و افزایش بهره وری پیرامون شرکت متبوعه می باشد. از این رو در طراحی سایت های صنعتی سعی بر آن خواهد بود که با آنالیز رقبای این شرکت ها به فرآیندهای بهتری در اجرای راهکار طراحی سایت صنعتی برسیم.

ویژگی های سایت صنعتی

حتما قبل از اینکه بخواهید تصمیم به طراحی یک وب سایت صنعتی بگیرید, در مورد فروشگاهی بودن آن هم تحقیق نمایید. البته در شرکت طراحی سایت وب آذین به دلیل اینکه تمامی طراحی های سایت ها در تمامی پروژه ها کاملا به صورت اختصاصی اتفاق می یافتد, هر زمانی که بخواهید قابلیت های منحصر به فرد و بیشتری را به وب سایت خود اضافه نمایید این امکان حتما برای شما وجود خواهد داشت. ولی داشتن طرح و برنامه برای آینده نگری بهتر میتواند راه طراحی و پیاده سازی و همچنین توسعه آن را هموارتر نماید.

کارخانه ها و مراکز صنعتی با طراحی سایت صنعتی برای خود می توانند در افزایش درآمد خود گامی موثر بردارند . با افزایش روز افزون استفاده از اینترنت طراحی سایت برای هر شغلی لازم می باشد . حوزه صنعت حوزه گسترده ای است که شرکت های مختلفی نه تنها در ایران بلکه در سراسر کشور به فعالیت های مختلف صنعتی مشغولند .

طراحي سايت براي كارخانه ها و مراكز صنعتي جهت معرفي محصولات و يا فروش برخي از محصولات به صورت اينترنتي انجام مي گيرد. با افزايش رقابت در بازارهاي داخلي و خارجي، هر يك از صنايع در صدد معرفي محصولات صنعتي خود و تمايز آنها با ديگر محصولات موجود در بازار برآمدند. از اين رو طراحي وب سايت هاي صنعتي و كارخانه اي كمك بسزايي را در به تحقق رساندن اين امر كردند.

آيا شما هم مي خواهيد تجارت خود را از حالت سنتی خارج کرده و در اینترنت حضور داشته باشيد؟

طراحي يك وب سايت حرفه اي مي تواند شأن و جايگاه يك كارخانه يا واحد صنعتي را در دنياي مجازي حفظ نمايد و در زماني كوتاه رضايت مشتري را جلب نموده و با در نظر گرفتن پيشنهادها و انتقادات مشتريان، روز به روز جايگاه خود را ارتقا دهد. طراحی یک سایت نه تنها معرف محصولات و خدمات شماست بلکه معرف کیفیت کار شما خواهد بود بنابراین باید در طراحی به این موضوع توجه داشته باشید که گرافیک اختصاصی  مناسب کاربران شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علاوه بر آن سهولت استفاده از امکانات سایت (user friendly) می تواند در نهایت منجر به سفارش گیری از طریق وب سایت گردد.

تقسیم بندی وب سایت های صنعتی

معمولا وب سایت های صنعتی میتواند به دسته های زیر تقسیم بندی گردد که عبارتند از:

  • وب سایت های عرضه محصولات پتروشیمی
  • وب سایت های محصولات آهنی و فولادی
  • وب سایت های عرضه محصولات خانگی مانند محصولات آشپزخانه و …
  • وب سایت های عرضه محصولات و قطعات مربوط به خودروهای سبک  و سنگین
  • وب سایت کلیه خدمات مربوط به قالب بندی

طراحی برنامه اندروید صنعتی

تیم ساخت اپلیکیشن های اندرویدی با طراحی برنامه اندرویدی کارآمد برای خدمات صنعتی از هر نقطه ای از ایران در خدمت شما می باشد.

طراحی برنامه تحت اندروید صنعتیی

طراحی و برنامه نویسی برنامه اندروید جهت برنامه اندروید صنعتی با تمامی امکانات مورد نیاز

طراحی برنامه ios صنعتی

در صورت نیاز به اپلیکیشن ios  ویژه صنعتی میتوانید برنامهios  خود را نیز سفارش دهید