طراحی سایت هتل و هتلداری

با پیشرفت روز افزون استفاده از اینترنت و افزایش شدید کاربران آن تمامی مشاغل نیاز به طراحی وب سایت برای ارائه خدمات یا محصولات خود در فضا اینترنت دارند تا از این طریق بتوانند به اهداف خود برسند . طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو و حرفه ای می تواند کمک بزرگی برای بالا بردن مشتریان تولید کنندگان و همچنین سایر صاحبان وب سایت کند.یکی دیگر از مشاغل معروف و هم چنین رقابتی هتل و هتلداری است . صاحبان هتل نیز می توانند برای اینکه برتری های هتل خود را به رخ رقیبان خود بکشند و از این طریق مشتریان زیادی جلب کنند نیاز به طراحی سایت هتلداری دارند. برای اینکه یک طراحی سایت هتلداری به نتیجه مطلوب برسد نیاز دارد تا در نتایج اولیه موتورهای جستجو قرار گیرد که این کار با طراحی سایت بر اساس اصول سئو و همچنین رعایت نکات اولیه سئو سایت در طراحی سایت امکان پذیر است . البته این بدان معنا نیست که وب سایت خود را همین جوری رها کنید برای اینکه یک سایت همیشه برتر باشد باید هر روز به روز شود و درواقع سایت باید دائما فعال باشد.

هتل‌ها نیز از جمله کسب و کارهایی هستند که نیاز به دارا بودن یک طراحی سایت حرفه‌ا ی و انحصاری دارند و در حال حاضر یکی از اولویت‌های بر‌تر آن‌ها شمرده می‌شود. شناساندن هتل، امکانات، رزرواسیون و البته مشاهده پذیر بودن به وسیله محخطبان و مسافران مراکز تفریحی، از جمله علت‌هایی است که یک هتل و خدمات ارائه شده در آنجا به یک سایت پویا و داینامیک احتیاج دارند.

ویژگی طراحی سایت گردشگری و هتل

در طراحی سایت گردشگری و هتل، نشان دادن ویژگی ها و ذكر تاريخچه اي از هتل و سابقه ی کاری آن و امکانات هتل است و اینکه هتل موردنظر چه وجه تمایزی با دیگر هتل ها دارد حتی میتوان بخش نظرسنجی را هم اضافه کرد تا از طریق آن با مشتریان در ارتباط بود و از نظر آنها بهره جست . عکس های خوب و نما دار از محیط هتل را در سایت قرار دهید و به کاربران این امکان را بدهید تا از گالری وب سایت هتل شما بازدید کنند و بر اساس عکس ها هتل تان را انتخاب نمایند .

ویژگی دیگر رزرو راحت آن هم به صورت آنلاین است و پرداخت مبلغ از طریق درگاه های بانکی ، این ویژگی برای کاربران بسیار اهمیت دارد و باید در طراحی وب سایت به آن توجه شده و آنرا رعایت کرد . در سایت میتوان بخشی به نام تور مجازی قرار داد ، این قسمت میتواند در جذب کردن مشتریان نقش مهمی را ایفا کند و آن ها را به بازدید از سایت شما ترغیب کند و آمار بازدید را بالاتر ببرد .

معمولا در یک وب سایت مربوط به هتل ها و معرفی اماکن میتوانیم این سرویس ها و خدمات را ارائه نماییم که عبارتند از:

  • طراحی صفحه وب  رزرو روزانه و دوره ای
  • طراحی صفحه وب  پرداخت رزرو آنلاین از طریق درگاه بانکی
  • طراحی صفحه وب  تاریخ بندی اتاق های خالی و پر
  • طراحی صفحه وب  دسته بندی اتاق ها بر اساس ظرفیت و یا تعداد تخت
  • طراحی صفحه وب  درج و مدیریت امکانات و توضیحات برای هر اتاق
  • طراحی صفحه وب  پیشنهاد های ویژه در روزهای مهم بر اساس نیاز
  • طراحی صفحه وب  معرفی رستوران های داخل هتل
  • طراحی صفحه وب  معرفی مکان های دیدنی شهر
  • از این لینک میتوانید به تمامی آیتم های تخصصی طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی و گردشگری دسترسی داشته باشید

سرویس ها و آیتم های طراحی سایت هتل

  1. طراحی سایتصفحه معرفی هتل
  2. طراحی صفحه تماس
  3. طراحی سیستم رزرواسیون آنلاین
  4. طراحی گالری تصاویر
  5. طراحی بخش تور مجازی
  6. طراحی نمودار هواشناسی
  7. طراحی صفحه جاذبه های گردشگری و دیدنی
  8. طراحی وب سایت پکیج ویژه برای ایام خاص سال مانند عید نوروز جهت انتخاب هدفمندتر مسافران
  9. نقشه شهر یا منطقه
  10. طراحی صفحه انتقادات و پیشنهادات

خصوصیات طراحی سایت هتل

خصوصیت عمده‌ای که یک طراحی سایت گردشگردی بایست داشته باشد، شناساندن اماکن تفریحی در قالب و گرافیکی زیبا و همینطور شرح دقیقی با تصاویر گوناگون، به کاربران است.
معرفی نکته‌هایی از جمله موقعیت یابی، وسایل لازم سفر، هزینه‌های سفر، آب و هوای جوی محل اقامت وغیره می‌تواند نکته‌های اصلی در جذب کاربران و مسافران به طراحی سایت هتل شما باشد.
همینطور نحوه چیدمان مولفه‌ها و رنگ بندی آن‌ها می‌تواند اثر بسیاری در گیر و مفید بودن قالب گرافیکی سایت ما داشته باشد.
همیچنین برقرای ارتباط آنلاین با اوپراتور‌های فروش می‌تواند خصوصیت پراهمیتی برای طراحی سایت هتل باشد که بایست در طراحی سایت به آن توجه گردد؛ چون اثر فراوانی در برقراری ارتباط با بقیه هتل‌ها به جا خواهد گذاشت.
خصوصیت دیگر سایت‌های هتل دارا بودن درگاه پرداخت الکترونیکی به منظور پرداخت آنلاین هزینه‌های سفر‌ها و تور‌ها است؛ به طوری که کاربران پس از گزینش تور و سفر خود قادر باشند به صورت اینترنتی هزینه آن را هم پرداخت کنند.
هدف از طراحی سایت هتل معمولا شناساندن مسافری هتل و خود هتل به مخاطبان هدفش به وسیله محیط مجازی و اینترنت است. شناسایی مکان‌ها با تصاویر گوناگون از آن‌ها و شرح دقیق محل‌های مسافرتی و دیدنی به مخاطبان توام است که منجر به شناخت دقیق برای آن‌ها نسبت به مکانی که قصد سفر به آنجا را دارند، خواهد شد.

هدف طراحی سایت هتل :

در طراحی سایت در جهت هتل، هدف سوددهی اینترنتی و بالا بردن تعداد مشتریان مهم است، چون اینترنت بستر مناسبی به منظور جذب مشتریانی است که می‌خواهند مسافرت به مکان‌های تفریحی مختلف برای اوقات فراغت خود داشته باشند

خصوصیت عمده‌ای که یک طراحی سایت گردشگردی بایست داشته باشد، شناساندن اماکن تفریحی در قالب و گرافیکی زیبا و همینطور شرح دقیقی با تصاویر گوناگون، به کاربران است.

طراحی سایت هتل شما باید طوری در فضای مجازی معرفی شود که به آسانی در دسترس کاربرانی باشد و نکته‌هایی از قبیل:
سرویس‌های هتل، اماکن هتل، سرویس‌های مسافربری، هزینه انواع اتاق‌های موجود در هتل به همراه سرویس‌هایی که برای هر کدام از اتاق‌ها داده می‌شود، تور‌های تفریحی و تورهای گردشی داخل شهری که هتل برای مسافران داخلی و خارجی برای معرفی شهر تدارک دیده است، امکانات جانبی از جمله استخر و سونا و سیستم‌های اینترنتی موجود در هتل و…

در موتورهای جستجو به خصوص در گوگل شناخته شده باشند چون اکثر بازدید از سایت‌ها بوسیله موتورهای جستجوگر رخ می‌دهد و با این شیوه ما مشتری‌ها و کاربران بیشتری را که می‌خواهند از خدمات مسافرتی و هتل بهره بگیرند را به آسانی و بدون هزینه‌ای برای تبلیغات، جذب کسب و کار خود می‌کند

طراحی برنامه اندروید هتل و هتلداری

همپای فناوری های جدید پیش رفتن، از اصلی ترین اهداف هر کسب و کار موفقی است. امروزه موبایل های هوشمند و تبلت ها ، ابزارهای پررونقی هستند که همه افراد به راحتی به آنها دسترسی دارند و از آنها استفاده می کنند. طراحی اپلیکیشن اندروید و طراحی اپلیکیشن ios برای ساعت های هوشمند، تلویزیون های هوشمند و سایر تجهیزات دارای سیستم عامل اندرویدی به صورت اختصاصی از دیگر خدمات ما همگام با  پیشرفت فناوری است.

طراحی برنامه تحت اندروید هتل و هتلداری

طراحی و برنامه نویسی برنامه اندروید جهت هتل و هتلداری با تمامی امکانات مورد نیاز

طراحی برنامه ios هتل و هتلداری

امروزه گوشی های iphone و تبلت های ipad و گجت های هوشمند شرکت apple طیف وسیعی از بازار را به خود اختصاص داده اند، درنتیجه هر کسب و کار موفقی در کنار سایر امکاناتی که برای مشتریان خود فراهم می کند ساخت یک اپلیکیشن IOSرا از نیازهای اساسی و اجتناپ ناپذیر جهت رونق به کسب و کار خود می داند.

در صورت نیاز به اپلیکیشن iosویژه هتل و هتلداری میتوانید برنامهios  خود را نیز سفارش دهید.