قوانین و مقررات وب آذین

لطفا قبل از ثبت سفارش با دقت کامل قوانین و مقررات ذیل را مطالعه فرمایید تاهم از دانش استفاده صحیح از فناوری وب و دیگر خدمات مطلع شوید و هم برای سرویس دهنده خود مشکلات ایجاد نکنید. ارسال سفارش برابر موافق بودن با قوانین زیر است.

 

قوانین و قرار داد ها

 

1- راه اندازی سایت های برخلاف قوانین شرعی اسلامی و برخلاف قوانین کشوری مانند: سایت های دانلود و ترویج موسیقی غیر مجاز و فیلم های ایرانی و خارجی غیرمجاز، سایت های ماه+واره و قمار و شرط بندی فوتبال و …، سایت های فروشگاهی عرضه لوازم فرهنگی غیرمجاز مانند سی دی و دی وی دی فیلم و موسیقی غیرمجاز و …، و سایت های فروشگاهی عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی و … غیرمجاز، سایت های ارائه خدمات عبور از فیل+ترین*گ و همچنین سایت های مشمول ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه ای کشور، در سرورهای ما اکیدا ممنوع می باشد و چنانچه کاربری بدون اطلاع تیم وب آذین، به راه اندازی چنین سایت های غیرمجازی اقدام کند، سایت و سرویس مربوطه اش مسدود و لغو خواهد گردید و همچنین هزینه پرداختی کاربر متخلف، برگردانده نخواهد شد .

 

2- استفاده از اسکریپت رپیدلیچ و یا اسکریپتهای مشابه (چت آنلاین و …) که باعث بالا رفتن غیرطبیعی پردازش سرور شوند، اکیدا ممنوع است و سایت متخلف، در مرتبه اول مسدود خواهد گردید و در مرتبه دوم (بدون اخطار قبلی) از سرور حذف خواهد شد.

 

3- استفاده از هاست ها جهت راه اندازی آپلودسنتر و دانلودسنتر و یا موارد مشابه اکیدا ممنوع می باشد ، یعنی کاربر حق آپلود فایل درهاست اشتراکی و انتشار لینک دانلود آنها را ندارد و استفاده از اینگونه هاست فقط برای راه اندازی سایت های معمولی با بازید نرمال مجاز است و اگر هم فایلهای حجیمی را در هاست اشتراکی آپلود کند، فقط می توانید استفاده شخصی و یا گروهی اختصاصی از آن نماید و برای دانلود سنتر و یا آپلود سنتر و … ، باید هاست و یا سرور مخصوص دانلود و یا … تهیه شود و همچنین در هاست اشتراکی کاربران باید رعایت حال دیگر سایت ها و کاربران را بنمایند و در صورت بالا رفتن آمار بازدید سایت شان،حتما باید آنرا به سرور مجازی و یا اختصاصی منتقل نمایند تا از کاهش سرعت سرور و ناراحتی دیگر کاربران جلوگیری شود.

 

4- نصب و استفاده از اسکریپت ها و یا فایلهای و نرم افزارهایی که از لحاظ امنیتی سرور را به خطر بیاندازند غیر مجاز و ممنوع است و در صورت عدم رعایت این قانون، و هک شدن سایت مورد نظر، برای بار اول سایت متخلف و هک شده مسدود خواهد گردید و در صورت تکرار، بطور کامل از سرور حذف خواهد گردید و فقط بک آپ آن با پرداخت جریمه ( مقرر شده از طرف وب آذین طبق خسارتی که آن سایت متخلف به سرور زده است)، تحویل داده خواهد شد .

 

5- رعایت قوانین کپی رایت بین المللی در کلیه سرویس های ما الزامی است و در صورت شکایت رسمی از سایتی مبنی بر تخلف از این قوانین ، ابتدا سایت مورد نظر ساسپند (مسدود) خواهد گردید و سپس مسئول (مالک) سایت مورد نظر، باید نسبت به حذف مورد شکایت مانند لینک دانلود و یا اسکریپت و … ، از سایتش سریعا اقدام نماید و گرنه سایت مربوطه از سرور بطور کامل حذف خواهد گردید.

 

6- ما بصورت هفتگی از همه سایت های کاربرانمان ، در سرور مستقل دیگری، بصورت کاملا اتوماتیک و ماشینی بک آپ گیری می کنیم ، ولی بخاطر اینکه بک آپی که توسط سرورها گرفته میشود، کاملا اتوماتیک و ماشینی می باشند، هیچگونه تضمینی مبنی بر کامل و بدون ایراد بودن آنها وجود ندارد و به همین خاطر همه کاربران نیز موظف به گرفتن بک آپ منظم از اطلاعات مهم سایت های شان و دانلود (در کامپیوتر شخصی) و نگهداری از آن بک آپ ها هستند تا در صورت لزوم استفاده و ریستور شوند، و در غیر اینصورت (در صورت هک و تخریب شدن قسمتی و یا کل اطلاعات وبسایت کاربر)، هیچگونه مسئولیتی ( مبنی بر سالم ماندن همیشگی و حفظ اطلاعات وبسایت کاربر) بر عهده تیم وب آذین نخواهد بود.

رعایت حریم شخصی

وب آذین با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است وکلیه فعالیت‌های وب آذین قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد . یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، وب آذین جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.