طراحی سایت مدارس

طراحی سایت ویژه ی مدارس، هنرستان ها و سایر آموزشگاه ها بصورت استاندارد و حرفه ای و قدرتمند در گوگل با امکانات تحلیل شده و کامل از تخصص های اصلی شرکت طراحی سایت وب آذین می باشد. ما در این زمینه جدا از طراحی سایت قدرتمند برای شما، مشاوره ی کاملی از نوع کار شما در اینترنت به شما ارائه میدهیم تا شما تست و خطاهای بی مورد نداشته باشید.

امروزه با توجه به نیاز روز افزون ارتباطی آنلاین و اینترنتی، مدارس نیز به سمت طراحی سایت کشیده شده اند تا از این طریق بتوانند به راحتی با اولیاء و مسئولین مدرسه ارتباط برقرار کنند. از اهداف اصلی طراحی سایت مدارس ارتباط مسئولین مدرسه با اولیا و خود دانش آموز می باشد. مدارس امروز مهمترین راهکارشان برای ارائه بهتر خدمات به دانش آموزان و خانواده ی های آنها را باید در خدمات اینترنتی و غیر حضوری ببینند .

خدمات وب سایت مدارس

ما در شرکت وب آذین از طراحی و  پیاده سازی وب سایت های مدرسه این نتیجه را گرفته ایم که سرویس و خدماتی که در چنین وب سایت هایی میتوانیم پیاده سازی نماییم عبارتند از:

از این لینک میتوانید به تمامی آیتم های تخصصی طراحی سایت مدرسه دسترسی داشته باشید

نرم افزار مدیریت و طراحی پرتال اموزشگاهی وب آذین

نرم افزار مدیریت و طراحی پرتال اموزشگاهی وب آذین، با توجه به ماژولار بودن و امکان انتخاب یا عدم انتخاب قابلیت ها توسط شما ، امکان ساخت ، مدیریت و طراحی انواع پورتال های آموزشگاهی و مدرسه های آنلاین و محیط های آموزشی با موضوعات و اهداف مختلف را فراهم می آورد که عبارتند از :

  • طراحی و ساخت پرتال آموزشی و آموزشگاه اینترنتی
  • طراحی پرتال های اطلاع رسانی و خبری و ارتباط با اولیاء دانش آموزان
  • طراحی و مدیریت پورتال اموزشکده ها و موسسات آموزشی
  • ساخت و طراحی پورتال اطلاع رسانی و تبلیغاتی موسسات کنکور
  • طراحی و مدیریت پرتال مدارس ابتدایی ، راهنمایی ، دبیرستان و پیش دانشگاهی
  • ساخت و مدیریت پرتال تبلیغاتی و اطلاع رسانی مدارس غیرانتفاعی
  • ساخت ، مدیریت و طراحی پرتال مخصوص موسسات اموزش آزاد ، موسسات اموزش زبان
  • ساخت ، مدیریت و طراحی پورتال مخصوص موسسات اموزش موسیقی ، خیاطی ، شن
  • طراحی و راه اندازی وب سایت مدارس نمونه مردمی ، تیزهوشان ، استثنایی
  • طراحی وب سایت اطلاع رسانی و مشتری یابی دوره های اموزشی
  • طراحی وب سایت اطلاع رسانی و مشتری یابی آموزشگاه های مجازی
  • طراحی وب سایت اطلاع رسانی مدرسه های خاص و مدارس خارج از کشور

دلایل موفقیت طراحی وب سایت های مدارس

دلایل موفقیت طراحی وب سایت های مدارس را می توان در جذب دانش آموزان بیشتر، حضور وب سایت مدارس در صدر لیست جست و جوی موتور های جستوجوگر مثل گوگل دانست.

البته رسیدن به این موفیقت فقط با توجه به 2 نکته زیر امکان پذیر خواهد بود:

رعایت اصول حرفه ای طراحی سایت

رعایت اصول بهینه سازی سایت

ویژگی اصلی طراحی سایت مدارس  شرکت وب آذین، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.

وب آذین

شرکت طراحی سایت وب آذین با راهنمایی دقیق شما و طراحی یک سایت مدرسه ی اختصاصی مطابق با نیاز و سلیقه ی شما، توسط برنامه نویسان و گرافیستان حرفه ای در خدمت شماست.

به جرات میتوانیم بگوییم که بخشی که به خوبی نتوانسته است از تکنولوژی فناوری اطلاعات در بخش وب سایت بهره مطلوبی را ببرد, مدارس دولتی و حتی خصوصی یا غیر انتفایی میباشد. در صورتی که چنانچه مدیر مدرسه مربوطه مزایای داشتن یک وب سایت را برای مدرسه خود بداند شاید با صرف هزینه چند برابری دوست داشته باشد چنین وب سایتی را داشته باشد. امروزه مدارس از ارسال اس ام اس به خوبی بهره میبرند و این مطلب میتواند در سطح گسترده تر با طراحی وب سایت گره بخورد

طراحی برنامه اندروید مدارس

تیم ساخت اپلیکیشن های اندرویدی با طراحی برنامه اندرویدی کارآمد برای خدمات مدرسه ای از هر نقطه ای از ایران در خدمت شما می باشد.

طراحی برنامه تحت اندروید مدارس

طراحی و برنامه نویسی برنامه اندروید جهت برنامه اندروید مدارس با تمامی امکانات مورد نیاز

طراحی برنامه ios مدارس

در صورت نیاز به اپلیکیشن ios  ویژه مدارس میتوانید برنامهios  خود را نیز سفارش دهید