طراحی قالب اختصاصی وردپرس

,
طراحی قالب اختصاصی وردپرس

سلام دوستان در این مقاله میخواهم شما را با پکیج فوق العاده ای آشنا کنم که با اون به راحتی میتونید قالب اختصاصی وردپرستون را با Tailwind css راه اندازی کنید.

 

اسم این پکیج فوق العاده کاربردی Tailpress هست.

Tailpress چیست؟

 

با توجه به افزایش استفاده از فریم ورک‌های CSS مانند Tailwind CSS، توسعه دهندگان وب نیاز به ابزارهایی دارند که به آنها کمک کند تا به راحتی از قابلیت‌های این فریم ورک‌ها استفاده کنند و کد نویسی را سریعتر انجام دهند. یکی از این ابزارها، Tailpress است که توسط Jeffrey Way توسعه داده شده است.

طراحی قالب وردپرس با tailwind css

 

Tailpress یک ابزار است که با استفاده از Tailwind CSS و وردپرس، به توسعه دهندگان وب کمک می‌کند تا قالب‌های وردپرس خود را با استفاده از Tailwind CSS بسازند. این ابزار امکان اضافه کردن کلاس‌های Tailwind CSS به وردپرس را فراهم می‌کند و به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به راحتی و با سرعت بالا قالب‌های وردپرس خود را طراحی کنند.

مزایای Tailpress

 

یکی از ویژگی‌های جالب Tailpress این است که از ویژگی‌های Just-in-Time (JIT) Tailwind CSS پشتیبانی می‌کند. این به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که به صورت داینامیک کلاس‌های Tailwind CSS را به وردپرس اضافه کنند و از این طریق کدهای CSS زائد را از قالب خود حذف کنند.

همچنین، Tailpress دارای ابزارهایی برای ساخت قالب‌های وردپرس با استفاده از Tailwind CSS است. این ابزارها امکان ایجاد قالب‌های وردپرسی با استفاده از کامپوننت‌های Tailwind CSS را فراهم می‌کنند و به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهند که به راحتی و با سرعت بالا قالب‌های وردپرس خود را طراحی کنند.

 

اگر شما یک توسعه دهنده وب هستید و از Tailwind CSS استفاده می‌کنید، Tailpress یک ابزار بسیار مفید برای شما خواهد بود. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که به صورت سریع واکنشگرا و قالب‌های وردپرسی زیبا و حرفه‌ای بسازید و وقت خود را برای توسعه وبسایت خود بهبود دهید.

 

به طور کلی، Tailpress یک ابزار قدرتمند و مفید برای توسعه دهندگان وب است که به آنها کمک می‌کند تا به راحتی و با سرعت بالا قالب‌های وردپرس خود را با استفاده از Tailwind CSS طراحی کنند. اگر شما هم یک توسعه دهنده وب هستید و از Tailwind CSS استفاده می‌کنید، حتماً این ابزار را امتحان کنید و از قابلیت‌های آن بهره ببرید.

 

مراحل ساخت قالب اختصاصی وردپرس با Tailwind css:

 

نصب و راه اندازی:

برای استفاده از این پکیج باید به صورت گلوبال به composer خودمون اضافه کنیم.

composer global require jeffreyvanrossum/tailpress-installer

بعد از این مرحله باید پروژه جدید خودمون را ایجاد کنیم.

tailpress new example-theme

بعد از این مرحله پروژه خودتون را با یک ادیتور باز کرده و بعد از طراحی قسمت های مختلف قالب دستور زیر را بزنید تا موارد مربوط به css شما کامپایل بشه.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این پکیج به صفحه گیت هاب مراجعه کنید.

 

https://github.com/jeffreyvr/tailpress

 

در این مقاله با نحوه ساخت قالب اختصاصی وردپرس با Tailwind css آشنا شدید.

 

در صورت داشتن هر سوالی از بخش نظرات همین نوشته با ما در ارتباز باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *