طراحی سایت فروشگاهی

اگر دنبال طراحی سایت فروشگاهی هستید همین حالا با ما تماس بگیرید تیم برنامه طراحی سایت وب آذین در خدمت شماست.همین امروز به فکر آماده کردن یک وب سایت اختصاصی و واقعی فروشگاهی باشید.طراحی سایت فروشگاهی ، وب آذین است. ما به شما ساده ترین و جدیدترین راه را پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت فروشگاهی 

راه اندازی یک مرکز تجاری آنلاین با عنوان سایت فروشگاهی می تواند باجه اینترنتی فروشگاه حقیقی شما در دنیای اینترنت باشد . با راه اندازی یک فروشگاهی اینترنتی شما می توانید محصولاتتان را در معرض نمایش بسیاری از کاربران اینترنتی قرار دهید . این نکته را در نظر داشته باشید که مخاطبان شما در یک سایت اینترنتی قابل مقایسه با مشتریان شما در یک فروشگاه حقیقی نمی باشد .

به کمک طراحی سایت فروشگاهی اگر محصول یا خدماتی دارید که به دنبال معرفی ، تبلیغ ، عرضه و حتی فروش آن را در دنیای اینترنت دارید یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما سایت فروشگاهی می باشد. در ادامه نحوه ی کارکرد این نوع سایت ها را بررسی کرده و تفاوت های یک سایت فروشگاهی را با یک سایت معمولی بیان خواهیم کرد.

طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنش گرا = طراحی سایت برای موبایل) امروزه به یکی از ملزومات در طراحی سایت تبدیل شده و از آنجایی که نزدیک به ۷۰ درصد وب گردی ها از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها صورت می پذیرد ، شما با داشتن یک سایت سازگار با موبایل ، به بازدید کنندگان خود این امکان را می دهید که در هر زمان و مکانی با استفاده از تبلت و یا تلفن همراه خود وارد سایت شده و عملیات خرید را به راحتی در آنجا انجام دهند، ریسپانسیو بودن سایت ها علاوه بر بازدید کنندگان برای موتور های جستجو نیز مهم بوده و اخیرا به یکی از معیار های رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو شده است.

طراحی برنامه اندروید فروشگاهی

استفاده از استاندارد های طراحی سایت و ساخت سایت بر اساس اصول سئو ، سایت شما را با الگوریتم های موتور های جستجو سازگار کرده و خزنده های این موتور های جستجو سایت فروشگاهی شما و محصولات آن را راحت تر شناسایی می کند، با طراحی سایت بر اساس سئو سایت شما رتبه سایت شما در نتایج جستجو روز به روز کاهش یافته و عملیات سئو و بهینه سازی سایت سریعتر ، راحت تر و با هزینه ی کمتری صورت می پذیرد. با بکار گیری تکنیک سئو ، سایت شما دررتبه های نخست نتایج جستجو قرار گرفته و از این طریق موتور های جستجو تبدل به بازاریاب و تبلیغ کننده ی سایت شما می شوند.

سایت فروشگاهی برای معرفی و تبلیغ و یا فروش کالاها و خدمات در اینترنت بسیار مناسب می باشد

طراحی یک سایت فروشگاه بسته به قابلیت های آن هزینه های متفاوت دارد . در اصل در کل پروژه هایطراحی سایت معیاربرآورد هزینه تعداد نفرساعت نیروئی است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی و یا طراحی وب سایت وقت میگذارند از همین رو هر چه فروشگاه اینترنتی تکنیکال تر و تخصصی تر باشد و نیاز داشته باشد که به سامانه های مختلف وصل شود و گزارشات گوناگون به مصرف کننده و مدیر بدهد، پرواضح است که تعداد نفر ساعت بیشتری برای طراحی نیاز دارد و در نتیجه هزینه طراحی سایت فروشگاهی بیشتر خواهد شد !

ویژگی طراحی پورتال فروشگاهی “وب آذین”

از ویژگی های طراحی پورتال فروشگاهی “وب آذین” می توان به طراحی کاملا واکنشگرا و طراحی بهینه شده برای موتور های جستجو اشاره نمود . ما در طراحی فروشگاه اینترنتی امکاناتی چون سیستم مدیریت انبار ، مدیریت فرایند فروش ، سیستم های تخفیف گذاری ، سیستم های تخفیف گروهی ، جستجو گر قدرتمند محصولات ، دسته بندی پیشرفته و گزارش گیری های متنوع از عملکرد فروش و درامد را فراهم ساخته ایم . که تمامی این امکانات به افزایش سطح فروش و سودهی فروشگاه اینترنتی شما کمک شایانی خواهد نمود .

طراحی برنامه اندروید فروشگاهی

تیم ساخت اپلیکیشن های اندرویدی با طراحی برنامه اندرویدی کارآمد برای خدمات فروشگاهی از هر نقطه ای از ایران در خدمت شما می باشد.

طراحی برنامه تحت اندروید فروشگاهی

طراحی و برنامه نویسی برنامه اندروید جهت برنامه اندروید فروشگاهی با تمامی امکانات مورد نیاز

طراحی برنامه ios فروشگاهی

در صورت نیاز به اپلیکیشن ios  ویژه فروشگاهی میتوانید برنامهios  خود را نیز سفارش دهید